Tartós bérlet a szépségiparban is

A nyakamat merném arra tenni, hogy a cím alapján most Te, kedves olvasó, nem azt fogod találni, amire először gondoltál. Nem egy rendszeres szolárium, vagy pedikűr bérlet, nem is havi kötelező manikűrre feljogosító kis cetli, hanem egy komplett szolgáltatás, amiről idáig nem is gondoltam volna, hogy a szépségiparban is felütheti a fejét. Szeretem, amikor érdekes üzleti megoldásokat párosítanak az emberek, és ezek közül bizony mindegyik annak tűnik.

Történt ugyanis, hogy Magyarországon először, még hozzá nem is olyan régen, megalakult az első franchise rendszerben működő szépségszalon. Ez ugye azért érdekes, mert eddig pontosan az volt a lényeg, illetve legalább is az én szemléletem szerint, hogy egy egyedi, otthonos, lakályos szalonba betéved az ember, ismerősökkel van körülvéve, és kap egy bizonyos mértékű szolgáltatást, szeretetet és nem utolsó sorben szabadságot, mert itt nem kell megfelelni senkinek. Aztán pedig jön a nagytestvér, aki felvásárolja a kis szalonokat és a munkatársakat is, átalakítja mindet ugyanolyan sémában és egy kicsit el is hidegíti így a régi törzsvendégektől. Ennek ellenére meg van maga az a jó tulajdonsága is, hogy lassan most már bármerre jársz a városban, belebotlasz egy ilyen kozmetikába, ahol nincsenek meglepetések sem az ár sem a szolgáltatás minőségét tekintve.

Ennél már csak az érdekesebb, hogy ráadásul olyan nagyvállalatokra jellemző struktúrája van, mely lehetővé teszi a magasabb beosztású emberek cégautóval való közlekedését. És ehhez sem volt olyan nagy befektetésre szüksége az ötletgazdának, hiszen a sokak által egyre népszerűbb megoldásnak ítélt tartós bérleti szerződés kötésével juttatták a felsőbb pozíciók tagjait.

Igaz, így sokkal jobban kell vigyázni az autókra, és mindig figyelmeztetni azt a kollégát, aki ezt kihagyta. Nem lehet túl hálás feladat, de valamit valamiért. A tartós bérleti konstrukciók egyébként valóban sokkal kedvezőbbek árban is és egy induló cégnek hatalmas segítség az, amit a flottakezelés nyújtani tud.